KOHLRABI SARMASI

ARKADASLAR KUSURA BAKMAYIN AMA TÜRKCE KARSILIGINI BILMIYORUM. EGER BIR BILEN VARSA LÜTFEN BANA YORUM BIRAKSIN!!!Kohlrabi, alt tarafta resimdeki gibi görünüyor. Itiraf edeyim ben bu sebzeyi bir sene öncesine kadar görüyordum ama hic alip denememistim. Ama arkadaslarimin tavsiyesi üzerine ve onlarin yaptigi gibi yapraklarindan sarmasini yaptim ve cok begendim. Tadini kara lahana sarmasina benzetiyorum ben bunun, cok lezzetli oluyor. Kökünden de buharda pisirip garnitür olarak etin yaninda servis yapiyorum. Bu sebzenin Türkiye'de olup olmadigindan haberim yok ama eger varsa alip deneyin derim. Ben sarmayi yapraksarmasi tarifimdeki gibi hazirliyorum, sadece dilediginiz kadar kohlrabi yapragi gerekiyor bunu yapmak icin.Eger merak edip yapmak istiyorsaniz asagidaki linke tiklayip sarmayi hazilayabilirsiniz. Sadece yeteri kadar kohl rabi yapragini hafif haslamaniz gerekiyor.

http://kizilciksurubu.blogspot.com/2008/04/yaprak-sarmasi.html



Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler