MİKRODALGA FIRINDA 3 DAKİKADA SUFLE






MİKRODALGA FIRINDA TAM 3 DAKİKADA PİŞEN SUFLE:)


Uzun tereddüt ve acabalardan sonra aldığımız mikrodalga fırında pişirdiğim sufleyi kakaoyu sevdiğimden midir nedir çok beğendim:)


malzemeler:


1 adet yumurta,

4 çorba kaşığı un,

4 çorba kaşığı toz şeker,

2 çorba kaşığı kakao,

3 çorba kaşığı süt,

3 çorba kaşığı sıvıyağ


hazırlanışı:


un,şeker ve kakao bir kapta çırpılır,üstüne yumurta eklenir,daha sonra süt ve sıvıyağ ilave edilir,karıştırılır,hazırlanan harç fincana dökülür(ben mini cam güveç kullandım),üstü açık olarak 750 watt'ta 3 dakika pişirilir
***bu sufleyi sevgili zeynebin sayfasında gördüm:) onun yardımıyla elime geçen tariflerle denedim kendisine çok teşekkür ediyorum:)
*-*yazdığı yorumda bu sufleyi ısıtma mı pişirme mi modunda yaptığımı,kendi yaptığının kuru olduğunu yazan sevgili okurum:
ben mikrodalga fırının pişirme ayarında 750 watta 3 dk tuttum, biz çok beğendik,hatta ertesi gün kalanını yedik kurumamıştı:)fırın hakkında bilgi istemişsin ama henüz yeni aldığım için denemelerim de yeni yani:))
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler