PAÇANGA BÖREĞİ

Paçanga böreğini özellikle oğlum çok istedi,merak etti ben de onu kırmadım ve seve seve yaptım.Zaten t.v deki yarışma sayesinde yapılışını öğrenmiştim.Paçanga böreğinin malzemesi bol olursa ve sıcak servis edilirse yeme de yanında yat bir börek oluyor.Bence böreğin yanında ''çay''olmazsa olmaz.İkisi müthiş bir ikili oluşturuyor.

MALZEMELER (4 KİŞİLİK)
2 yufka,
pastırma,
kaşar peyniri,2 adet yeşil biber,
2 adet domates.
HAZIRLANIŞI:
Öncelikle böreğin içinde kullanacağımız malzemelerimizi hazırlıyoruz.Domatesleri küp küp,biberleri ince ince doğruyoruz.Pastırmamızın çemenini temizleyip 5-6 santim boyunda kesiyoruz.Kaşarlarımızı da ince dilim halinde kesip tabağa koyuyoruz.
Yufkamızı tezgaha serip,önce ortadan ikiye,sonra dörde en sonda sekize bölüyoruz.Böreğimin ucuna bir dilim pastırma,bir dilim kaşar,2 tatlı kaşığı kadar küp doğranmış domates ve biraz da doğranmış sivri biber ekleyip ,uçlarını içe doğru kıvırıp,sigara böreği sarar gibi ama daha sıkmadan,genişçe sarıyoruz.Sigara böreğinden büyük sarmalıyız.Tüm yufkalara bu işlemi yaptıktan sonra kızgın yağda kızartıyoruz.
Eğer kızarttığınız paçangalarınızı havlu kağıda çıkarırsanız çok yağlı olmamış olur.Bence hemen denenmesi ve yenmesi gereken bir lezzet.Geç kalmayın derim.
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler