Papatya Buketi:)


Merhabalar:)
Nasılsınız a dostlar :)
Ben çok çok iyiyimm:) Elhamdülillahh:)
Öncelikle Atatürk'ümüzün İstiklal Mücadelesini Samsun' a çıkarak başlatmış olduğu bu kutlu günün sene-i devriyesini kutluyor olmanın hazzı içerisindeyim..
19 Mayıs Atatürk' ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı'mız kutlu olsun ..
Efendim geçen cuma ben kocamann bir paket aldım:) Lamacığımın dediği gibi bir bavul aldım aslında:)
Benim canım kardeşim Papatya'm bana ne güzel ciciler hazırlamışş:) Onları kocamann bir koli yapmış yollamış:) Çok sevindimm, duygulandım, ağladımm:) Kurduğumuz gönül köprüleri ne kadar da sağlam..
Şükrettim..
Dostluklarımız hiç bozulmasın, her daim baki kalsın :)
Bakalım neler varmış kolimizdee:)
Çok cici ve tam bana göre örülmüş harika şalım..

Evimin kapısını süslemesi için bu cici kapı süsü..

Çilekli kaselerrr, pratik mutfak gereçleri :))

Kına Mumları, takı iğnedanlığı, bardak mumluklar, tülbent oyası

Kırmızı buzdolabı süsü, pembe anahtarlık:)

Beyaz peçete halkaları, turkuaz boncuklu beyaz dantelli dolap süsü

Mutfak ekipmanları, kek kapsülleri, salata kesici

İki kişilik kahvaltı çatal bıçağı ve özel yapılmış peçete halkaları
Kek kapsülleri,sarmısak rendesinden dolap süsü
Nikah Anı defteri, Kalemi ve kutusu
Nikah Anı Defterine yazdığı o güzel yazısı...
Pembe bir şal, koku keseleri, kuru gü yaprakları, tesbihlik ve tesbihi..
istanbul temalı dikişi kutusu :)
dikiş kutusunun içi :) makaradan, mezuraya, makastan, iğneye herşey..
turistik istanbul ürünleri :)
Damat Bey' e deo ve krem, anneme gözlük zinciri :)
ve son olarak daa şef papatya imzalı yemek kitabı ve dua kitapları veee cici bir not :)
işte böyle sevgili dostlar:) Rabbim herkese böyle cici bir dost, kardeş nasip etsin:)
İyiki varsın papatyam seni çok seviyorumm :))
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler