PATATES SALATASI


Bu gün bize tatildi ama ben sabahtan beri temizlik yaptığım için ancak oturabildim.Temizlik,ütü,kışlıkların kaldırılması,yazlıkların ütülenmesi,yerleştirme derken akşam oldu.Ben de ne yesem diye düşünürken aklıma pataes salatası geldi.Hem basit,hem doyurucu.Tarifi tabii bilmeyen yoktur ama ben adet yerini bulsun diye yine de yazayım..


MALZEMELER:

3 tane haşlanmış yumurta,
marul,maydanoz,
piyazlık doğranmış,tuzla ovulmuş bir baş soğan,
taze nane,
3 adet haşlanmış patates,
domates(ben de yoktu koyamadım),
sumak,
nar ekşisi,
isot,
kırmızı pul biber,
kekik,limon suyu.


HAZIRLANIŞI:


Patateslerimizi küp küp doğruyoruz.Diğer yeşilliklerimizi ve soğanımızı(tuzla ovduktan sonra) ince ince doğrayıp patateslerimize ekliyoruz.Bütün yukarıda sayılan baharatlarımızı ve tuzumuzu ve haşlanmış doğranmış yumurtalarımızı,zeytinyağımızı ve arzuya göre bol ekşimizi ekleyip hafifçe karıştırıyoruz.Özellikle ben isotun verdiği lezzeti çok seviyorum.Servis yapıp afiyetle yiyoruz.
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler