SEKILLI KURABIYELER-PDCS ETKINLIGI 34




Bu sekilli ve yapmasi kolay ve zevkli (tabii ki yemesi de öyle) kurabiyelerin tarifini blogunu kapamis olan Gönülden gelen tadlar arkadasimdan alip denemistim. Sekilli kurabiye s1kma aletini uzun zaman önce almistim ama kullaniminin zor oldugunu zannettigimden sadece krema icin kullaniyordum, ama hicte zannettigim gibi degilmis, gercekten de yapmasi cok cabuk oluyormus:) Neyse, kurabiyelerimi bu haftaki etkinligin ev sahibesi, http://fzehra.blogcu.com/ arkadasima gönderiyorum.




Malzemeler:




125 gr oda sicakliginda yumusamis margarin


2 yumurta


1 cay bardagi tozseker


1 cay bardagi siviyag


1 paket kabartma tozu


1 paket vanilya


aldigi kadar un




Yapilisi:




Un haric tüm malzemeleri karistirin, yavas yavas unu ekleyip yumusak bir hamur elde edin (Kulak memesinden daha yumusak olacak).


S1kma aletine hamurunuzu alip dilediginiz sekiller s1k1n ve 180 dereceli isitilmis firinda hafif pembelesinceye kadar pisirin. Soguduktan sonra eritilmis cikolata ile üzerlerini süsleyebilirsiniz.


Not: Bu malzemeden 2 tepsi kurabiye cikiyor.


AFIYET OLSUN!

SEKILLI KURABIYE SIKMA ALETINI MERAK EDEN ARKADASLARIM ICIN RESMINI YAYINLAMA GEREGI DUYDUM!
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler