PUDİNGLİ KURABİYE

Bu aralar başımı kaşıyacak zaman bulamıyorum.Sabah saat altıda güne uyanıp erkenden yollara düşüyorum.Okulum daha önce de yazdığım gibi 20 km uzaklıkta bir ilçede.Araba bulmam,okula geç kalmamam lazım.
Yoğun ve yorucu bir günün ardından eve gelip yemekle uğraşıyorum,kızım da 1.sınıfta okuduğundan arada onunla da ilgilenmem gerekiyorAllahtan eşim çok uğraşıyor ama birinci sınıf okutan ben olunca ister istemez dayanamıyorum ilgileniyorum tabii.Beni çok uğraştırıyor,ders yapmak istemiyor,mızmızlanıyor.Bıraksan sadece resim yapacak.Okulda 30 taneyle uğraşıyorum ama evdeki bir taneye ayıracak enerjim olmuyor.Bir iki gündür daha iyi şimdi artık ağlamıyor paşa paşa ödevlerini yapıyor şükür.
Diğer yandan yakında müdürlük sınavına gireyim bakalım nasıl olur dedim,yıllar sonra ders çalışmaya başladım.Yatana kadar da bilgisayar başında test çözüyorum.Sonra bir bakmışım ki uyuya kalmışım! Ertesi sabah yine aynı şeyler.

İşte böyle.Tarif eklemek pek mümkün olmadığı gibi zamansızlıktan doğru dürüst yemekte yapamıyorum.Bir süre daha böyle arşivden idare edeceğiz artık.

Çok önceden yapmış olduğum ama fırsat bulursam yeniden yapacağım,harika bir kurabiye tarifim var.
Bir yiyen bir daha ister.Ben vanilyalı pudingle yaptım ama muzlu,çilekli pudingle de çok güzel oluyor.


MALZEMELER:
250 gr oda sıcaklığında margarin,
2 yemek kaşığı şeker,
1 çay bardağı yoğurt,
vanilya,
kabartma tozu,
aldığı kadar un.
Üzerine serpmek için pudra şekeri

HAZIRLANIŞI:
Öncelikle içine koyacağımız pudingimizi hazırlıyoruz ,ancak pudingimiz biraz katıca olmalı.O yüzden belirtilen miktarda sütten daha az kullanalım.
Pudingi hazırlayıp ilk sıcaklığı geçtikten sonra buzdolabında soğumaya bırakıyoruz.
Bu arada hamurumuzu malzemelerimile yoğuruyoruz.Pudingimizi dolaptan çıkarıyoruz.Hamurdan küçük toplar koparıp avucumuz yardımıyla açıyoruz ve tatlı kaşığı yardımıyla pudingimizi içine koyup kapatıyoruz.
Önceden ısıtılmış fırında 180 derecede pişiriyoruz.Fırından çıkınca üzerine pudra şekeri serpiyoruz.


AFİYET OLSUN.
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler