SOBELER

Canım arkadaşlarım Armina,Nuray ve Derya beni bir güzel sobelemişler;e bana da cevaplamak düşüyor değil mi??

İlk önce Nuraycığımın evde en nefret edilesi durumlar''konulu sobelerini cevaplayayım...
1-Çocuklarımın yerlere sürekli bişeyler dökmeleri ve günde en az 5 kere evi süpürmem,

2-Sanki kendi kendilerine katlanıp çekmecelere girebiliyormuşçasına çıkarılıp öylesine yerde bırakılan pijamalar,

3-Evin yine çocuklarım tarafından oyun oynamak adı altında sürekli dağıtmaları ve benim de bıkmadan usanmadan arkalarını toplamam,

3-Oğlumun okul çantasına tam koridorun ortasına bırakması,

4-Kızımın iftarı daha yeni açmışken ''anne tuvaletim geldi''demesi,

5-Çocuklarımın bitmek tükenmek bilmeyen kavgaları,

6-Eşimin beni beklemeden yemek yemeye başlaması,

7-Tersinden çıkarılmış kıyafetler,

8-Gecenin bir vakti çalan telefonlar,

9-Kızımın özenle katladığım,yerleştirdiğim dolabının altını üstüne getirmesi,

10-Tabakta bırakılan yemekler,

11-Çocuklarımın yemek yemeye ''şu çizgifilm de bitsin,yok şu da bitsin sonra gelelim'' demeleri,yememek için mızmızlanmaları,

12-Defne hanımla yaptığımız kıyafet tartışmaları,bir türlü benim giydirdiğimi beğenmemesi ve saçma sapan bir şeyi giyeceğim diye tutturması,

13-Daha az önce ortada olan kumandanın birden bire kaybolması,

14-Güzel bir film seyrederken aniden elektriğin gitmesi,

15-Çocuklarımın iki de bir buzdolabını açıp kapamaları,kapısı açık bir şekilde ne yiyelim diye düşünmeleri,

16-Koltuk yastılarının YİNE çocuklarım tarafından üvey evlat gibi sürekli yere atmaları,

17-Kızımın makjaj malzemelerimi kendi çantasına saklaması ve bitirene kadar kullanması,

18-Oğlumun yemeği illaki tv karşısında yemek istemesi,

19-Gece bir türlü uyumayan ve bitmek bilmeyen sorular soran çocuklarım,
20-Kitaplığın iki de bir alt üst edilmesi...


Şimdi de beni aynı konuda sobeleyen Derya ve Armina'nın sobesini cevaplamaya sıra geldi...

İsminiz ,Adım Funda ama bloğun adı dolayısıyla Defne zanneden arkadaşlarım da az değil,


Nerelisiniz?
Mersin ama aslen Adıyamanlıyım,

Yaşadığınız yerTrabzon,

Mesleğiniz
Öğretmenim,

Hobileriniz
Kitap okumak,film izlemek,örgü örmek,değişik tarifler denemek,

Evli misiniz ?
Tam 8 senedir,

Kaç çocuğunuz var ?
2 muhteşem çocuğum var,

En sevdiğiniz yemek
İçli köfte,Adana kebabı,
En sevdiğiniz tatlı
Kesinlike Künefe,

En sevdiğiniz müzik tarzı
Sıradan olmayan her türlü müzik ama özellikle yabancı şarkılar,

Nereleri gezmek istersiniz ?
oooo nereleri gezmek istemem ki;İtalya,Hindistan,Çin,Amerika,Avustralya,İrlanda
Ben hiç kimseyi sobelemiyorum çünki ne zaman birilerini sobelemeye kalksam mutlaka daha önceden sobelenmiş oluyor!!!!
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler