TAVADA PİZZA


Hafta sonu kahvaltıları özellikle çalışan insanlar için daha bir önem arzediyor.Ben de geçtiğimiz pazar çocuklara şipşak yapılabilecek olan tavada pizzayı yaptım.Tabii afiyetle yediler.Ben de çayımın yanında büyük bir zevkle bu güzelim pizzalardan yedim!!

Bu sefer diğerlerinden farklı olarak hamurunu oldukça ince döşedim tavaya daha da yenilesi ve hafif oldu.Fırında yapılan pizzalar da çok lezzetli oluyor tabii ama tavada pizza 10-15 dk'da hazırlayıp yenebildiği için benim favorim.


MALZEMELER:(kişi sayısına göre arttırabilirsiniz.)

1 tane yumurta,
1 fincan yoğurt,
1 tatlı kaşığı kabartma tozu,
3 fincan un,
bir çimdik tuz
2 yemek kaşığı sıvı yağ.


ÜZERİ İÇİN:2-3 yemek kakşığı ketçap,
sucuk,
mantar,
sosis,
yeşil ve siyah zeytin,
olmazsa olmaz kekik,
kaşar peyniri.
HAZIRLANIŞI:
Tüm malzemeleri kaşıkla iyice karıştırıyoruz.Ölçülere harfiyen uymalısınız.Hamur biraz cıvık oluyor ama sulu da olmamalı.Daha sonra teflon tavayı az yağlıyoruz.Hamurumuzu tavaya dikkatlice tahta kaşık yardımı ile yerleştirip şekil veriyoruz.Üzerine ketçap sürüyoruz.Sonra pizzamızın üzerini arzuya göre hazırlıyoruz.En üstede kaşar peyniri rendeliyoruz.İsterseniz kaşar peynirini rendelemek yerine yukarıdaki gibi kese debilirsiniz.Ocağa alıp ,üzerine de bir kapak yerleştiriyoruz.Aliminyum folyayu tavsiye etmiyorum çünkü kaşara yapışıyor.Kısık ateşte pişiriyoruz.

İşte mutlu son!!
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler