ÜÇ BOYUTLU ŞAL


Bayramın birinci günü başlamış ve dün itibariyle bitirmiş olduğum üç boyutlu simli gri şalım.Bu örneği ilk kez bir yüncü de işlenmiş olarak görmüş ve hemen yapmalıyım demiştim.Gerçekten de çok gözalıcı bir şal oldu.Modelin nasıl yapıldığını sağolsun bir arkadaşım gösterdi bana.Ama Örgücafe arkadaşımın bloğundan da faydalandım.Modelin yapılışını,nasıl başlandığını çok güzel anlatmış.Ben de anlatmak istedim ama ipim simli olduğundan çok parladı ve net olmadı.Öğrenmek isteyen arkadaşlarÖrgücafe'yi  ziyaret etsin derim.Adres burada..

Model omuzlardan başlıyor ve arttırarak gidiyor.Ben Kristal simli ip kullandım ama açık renkte model kendisini daha da güzel gösterecektir.Özellikle bu soğuklarda sizi sıcacık tutacaktır.
Yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim..
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler