VİŞNELİ BİSKÜVİ PASTASI

Bu tarifi ilk kez yemekteyiz programında görmüştüm.Çok beğenilmişti üstelik çokta basitti.Ben de denedim ve sonuçtan çok memnun kaldım.Size de gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.
Yalnız ben tarifte ufak bir değişiklik yaparak bisküviyi iki kat kullandım.Yani tek ketlı olmadı ama bir dahaki sefere ben de tek katlı yapacağım çünkü dilimi epeyce büyük oluyor.


MALZEMELER:
1 pk vanilyalı puding,
1 lt vişneli meyve suyu,
1 pk kakaolu pötibör bisküvi.
HAZIRLANIŞI:
Vanilyalı pudingi vişneli meyve suyu ile pişiriyoruz.Dikdörtgen borcamı su ile ıslatıp ilk kat bisküviyi diziyoruz,üzerine pudingimizi döküyoruz.Tekrar bir kat bisküviyi dizip yine kalan pudingi döküyoruz ve ilk sıcağı çıktıktan sonra buzdolabında en az bir gün dinlendirip ertesi gün servis ediyoruz..
AFİYET OLSUUUN...
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler