YALANCI LAZ BÖREĞİ & HEDİYEM

Kitap okumak benim için vazgeçilmez bir tutku.Gündelik işlerimden,okuldan,kısacası hayatımın her boş olan anında hemen elimdeki kitaba dönerim,resmen gömülürüm.Okuduğum her kitap benim için ayrı bir değer taşır ve kitaplığımdaki yerini alır.Öyle herkese de kitabımı veremem.Ben hiç incitmeden okurum kitabı çünkü.Değerli bir hazine gibi.Kutsaldır kitap benim için kısacası.
Ama gel gelelim hayatımda ilk kez çok okuduğum için bir hediye aldım.Çok okumam Okul Müdürüm Mürteza Bey'in gözünden kaçmamış ve bana şu sıralar en beğenilen benim de bir yazar olarak hayran olduğum Dan Brown'ın son kitabı KAYIP SEMBOL kitabını hediye etti.O kadar şaşırdım ve mutlu oldum ki...Takdir edilmek,düşünülmek beni çok etkiledi.Kendisine buradan da teşekkür etmek istiyorum.Bir solukta okunup bitirilecek bir kitap.

Hazır kitaplardan konu açmışken size çok etkilendiğim,daha dün bitirdiğim bir kitaptan bahsetmek istiyorum.LEYLA.Bosnalı bir kızın tüyler ürperten hikayesi.Alexandra CAVELİUS yazmış.Gerçek bir hayat öyküsü.Bir kaç saatte okudum,bitirdim.İnsanlığımdan utandım.İnanamadım.Mutlaka okunması gereken bir kitap.

E gelelim şimdi Yalancı Laz böreğine.Nasıl geleceksem artık!!!Oldukça eski bir tarif.Arşivimden.Neredeyse unutmuştum diyebilirim.Ama tadı hala damağımda.Tabii bunda ramazanda yemiş olmamın da etkisi olabilir.Laz böreğini çok ama çok severim.Ama laz böreği yapacak kadar da becerikli değilim.Eeee ne olacak şimdi.Dedim ben de yalancısını yaparım.Yaptım,oldu.Afiyetle de yedik.Yapması da gayette basit.

YALANCI LAZ BÖREĞİ


MALZEMELER:
1 pk. milföy
1 pk. puding (istediğinizden olabilir.Muzlu,vanilyalı...)
pudra şekeri.
HAZIRLANIŞI:
Pudingimizi normal tarifteki süt ölçüsünden yarım bardak eksik pişiriyoruz.Milföyleri yanlamasına bir üçgen oluşturacak şekilde kesip fırında pişiriyoruz.Soğuyan pudingten bir kaşık milföyün üzerine sürüp diğer üçgen milföyümüzle dikkatlice kapatıyoruz.Bu işlemi tüm milföylere uyguladıktan sonra servis tabağına alıp üzerine bolca pudra şekeri serpiyoruz.AFİYET OLSUUUUN.
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler