YILBAŞI MASASI FİKİRLERİ ve MUTLU YILLAR

 
İki haftalık noel tatilinden yararlanıp dün akşam uzun zamandır görüşemediğimiz arkadaşımızı davet ettik. Yeni yıla iki gün kalmışken, sofrayı yılbaşı süslemeleri ile hazırladım. Ayrıntılar ile uğraşmak bana çok keyifli geliyor, belki fikir arayanlara da yardımı olur düşüncesi ile sizlerle de paylaşmak istedim.
Şimdiden tüm dostlarımın yeni yılını kutlar, 2013’ün dünyaya barış, bizlere   güzellikler getirmesini dilerim..
Belki yorgun, belki durgun, yine de mutlu, yine de umutlu, sevgi dolu nice yıllara!..

 
 Şarap kadehini ters çevirip içine minik dekoratif toplardan koydum, üzerine de mum koyup basit ama farklı bir şamdanımız oldu...


Peçeteyi yılbaşı ağacı şeklinde katlayıp, tepesine minik bir ponpon oturttum.
 
Şarap şişemiz KSK renklerinde giyindi :) Bunu örmek çok keyifli oldu, gecenin maskotuydu...

Peynir tabağı da günün anlam ve önemine göre süslendi bizler için.

Dışarıda lapa lapa yağan kar, yılbaşı konseptini tamamladı...


YENİ YILDA YENİ TARİFLERLE BULUŞMAK ÜZERE, KALIN SAĞLICAKLA.


Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler