ZEYTİNYAĞLI BAHARATLI NOHUT SALATASI


Bu harika nefis lezzetin adını bilmiyorum bilen varsa bana yardım etsin:)
Rahmetli babamın çok sevdiği ve nohut haşlandığı zaman mutlaka yaptırdığı bu lezzeti babamı hayırla yad etmek için hazırladım ve sizlerle paylaşmak istedim,belki sizde denemek istersiniz
ALLAH AHİRETE GÖÇEN ANAMIZI BABAMIZI VE ÖLMÜŞLERİMİZİ RAHMETİYLE KUŞATSIN AMİN
Yeni haşlanmış ve henüz soğumamış nohutlar tabağa alınır,üstüne tuz,karabiber,kimyon,pul
biber ve sızma zeytinyağı dökülür afiyetle yenir
Ayrıca nohut haşlamakla ilgili püf noktası vermek istiyorum
nohutlar yıkanıp tuzlu sıcak su içersinde 1 gece bekletilir ve düdüklü tencerede(her ne kadar kolayımıza gelse de)değil,normal tencerede pişirilmesi uygunmuş bu sayede nohutların kabukları parçalanıp dağılmazmış,ben normal tencerede pişiriyorum
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler