5. Blog Yazarları Buluşması

Herkese merhaba,5. blog yazarları buluşmamızı da büyük bir keyifle yaptık.Ben kendi adıma böyle toplantılara bayılıyorum.Benim için hem doğal bir terapi oluyor,hem yeni blogcularla tanışıp,eski arkadaşlarımı görme imkanını yakalamış oluyorum.

Çok şükür şanslıydık o gün hava çok güzeldi.Keyifle kahvaltımızı ettik,bol bol hediye kazandık,sohbete doyduk.Eve geldiğimde yüzümde bir tebessüm kalmıştı .Bu toplantıyı organize eden arkadaşlarım Sevil'e,Yasemin'e ve Zeynep'e bir kez daha çok teşekkür ediyor ellerine sağlık diyorum.Allah sağlık verdiği sürece hepsine koşa koşa gelmek istiyorum.

O gün baya şanslı bir günümdü Maggi'den Yonca'dan ve Akdeniz Bijuteriden hediyeler kazandım.Ayrıca Vaseline toplantıya katılan herkese çok güzel bir sepet hediye etti.Yani elim boş gidip dolu dolu döndüm.

Toplantımızın yapıldığı mekan Özsüt bizler için bu nefis pastayı hazırlamıştı.Toplantı sonunda tatlı tatlı pastamı yiyip kahvemi içerken babanganın kamyonla gelip beni almasını bekledim.Eee dedim ya elim kolum dolmuştu.

Bol hediyeli ve mutlu günler güzel bir hafta sonu dilerim..................

Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler