Yumurta Yoğurtlaması - Yalancı Çılbır


Merhabalar..
Bugün herkesin bildiği lakin benim yeni yeni öğrendiğim bir tarifle buradayım :) Çılbır :)
Değişik değişik yapılışlarını gördüm nette lakin eşimin tarif ettiği şekilde hazırladım ben çılbırı:) Ama asıl hali bu olmadığından bizimkisi yalancısı olduu:=) gerçeğini de en kısa sürede yapıp yayınlayacağım:) meğer annemde bilirmiş de biz sevmeyiz diye yapmazmış:) Dün akşam yaptım seve seve yediler.) Bundan böyle sık sık yapacağız demekki :) Bazen gerçeğini bazen yalancısını :)

Malzemeler:
5 adet yumurta
1,5 su bardağı yoğurt
3 diş sarmısak
2 çorba kaşığı tereyağ
Tuz
Kırmızı Pulbiber
Süslemek için maydonoz yaprakları

Yapılışı:
Yumurtalar yıkanarak bir kaba alınıp patates kıvamında iyice haşlanır.
Yoğurt çırpılır ve içine havanda dövülmüş sarmısaklar ile çok az tuz ilave edilir.
Haşlanan yumurtalar minik minik doğranıp yoğurdun içine katılıp harmanlanır servis tabağına alınır.
Küçük bir tavada tereyağ eritilip, biberler kızdırıldıktan sonra çılbırın üzerine gezdirilip, maydonoz yapraklarıyla süslenerek servis edilir..

Afiyet bal şeker olsun :)
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler