Zitronen und Orangen Schokoladen Mohn Kuchen

Kekleri dün ve bugün hazırlayıp karşıya Bebek'e göndermiştim..O kadar çok teşekkür aldım ki,inanın bende hayret ettim..))Sonucunda ise biraz önce iş teklifi bile aldım..Şaşkınlığımdan ne yapacağımı bilemeden sizlerle paylaşmak istedim..Çok güzel ve sağlıklı bir hafta diliyorum..
Limonlu Haşhaşlı Kek
Malzemeler
3 yumurta
100 gr şeker (1/2 su bardağı)
1 paket vanilya şekeri
minicik tuz
1 limon kabuğu rendesi
1,5 limon suyu
100 gr yumuşak tereyağ
3-4 damla limon aroması
2 yemek kaşığı haşhaş
2 çay bardağı süt
2 yemek kaşığı krema
1 çay bardağı(ajda)damla çikolata
1 çay bardağı file fıstık
2,5 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
Portakallı haşhaşlı Kek
Portakallı kek için malzemeler limonlu aynı olup, sadece portkal suyu ve kabuğu kullandım.
Limonlu Haşhaşlı Kek
Hazırlanışı
Yumurtalar,şeker,tuz,limon kabuğu,vanilya köpük olana dek çırpılır.

Sırası ile diğer malzemeler eklenip çırpılır.

En son un ve kabartma tozu eklenip çırpılır.

Yağlanmış kalıba dökülüp yaklaşık 45 dk pişirilir.

Tepesine ise limonlu-pudra şekerli guss hazırlanır..
Limonlu Haşhaşlı Kek
AFİYETLER OLSUN!
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler