Ananaslı Yaban Mersinli Beyaz Çikolatalı Kek


Merhabalar sevgili dostlar:))
Bugün netten kaynaklanan bir sorunla çoğunuzu ziyaret edemesem de yazımdan hemen sonra birer tabak kekle geleceğim gönlünüzü almaya:))
Sorunu da hallettim aslında servis sağlayıcımız sağolsun ilgilendi bizimle:))
Dünkü yazım ile ilgili yapılan yorumlar beni ziyadesiyle mutlu etti:) Tüm sevdiklerime çok çok teşekkür ediyorum.. Hele sevgili Filiz Ablam demiş ya "şimdi hikaye diyorsun ama yazdıklarınla roman olacak bu blog" diye:) Nasıl sevindim anlatamam:) Gerçekten baskıya dökermiyim acaba birgün? Bunu düşünmeliyim..
Bahar gelse diye heyecanla bekliyorum:) İçinde köy özlemi olan sevgili okuyucularıma, memleket haberi bekleyen İnci Ablama birbirinden güzel fotoğraflarla merhaba diyeceğim ozaman.. Görüntülerle bile olsa bir nebze hayalinize katılabilmek en ve köyüm için çok güzel birşey olacaktır:)
Sözün özü seviyorum blogları ben, kiminin hatırası, kiminin fotoğrafı, kiminin sevinci, kiminin üzüntüsü, kiminin mutluluğu derken hayatlarımız bir anlığına da olsa birleşiyor:) Biryerlere yerleşiyor hayat günlüğümüzde..
Hayatımızın bugünkü sayfasına Kalpkurabiye' den bir kek eklensin.. Öyle bir kek ki; içindeki ananasın minik zerrecikleri ve o güzel kokusu ile, yaban mersininin o tatlı ekşi haliyle, beyaz çikolatanın kıyır kıyırlığı ile bütünleşen nefis lezzetli bir kek:)
ve tarifiiimm:)))

Malzemeler:
4 adet yumurta
1 su bardağı tozşeker
1 su bardağı krema
1 pk. kabartma tozu
1 pk. vanilin
1 su bardağı minicik doğranmış ananas
1 su bardağı ananas suyu veya evde hazırlanmış ananas kompostosu
100 gr. beyaz çikolata
1 çay bardağı yaban mersini
3 çorba kaşığı hindistan cevizi
3,5-4 su bardağı un

Yapılışı:
Yumurtalar ve şeker iyice çırpılıp üzerine sırası ile krema, kabartma tozu, vanilin, ananas suyu eklenrek karıştırılır..
Un ilave ederek akışkan kek kıvamı sağlandıktan sonra, doğranmış ananaslar, yaban mersinleri ve rendelenmiş beyaz çikolatalar ilave edilip tahta kaşık ile karışıma yedirilir.
Yağlanıp unlanmış ke kalıbına dökülen kek önceden ısıtılmış 170 derecelik fırında  pişirilir..

Afiyet bal şeker olsun:))
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler