Bahçede Meyve ve Sebze Hasadı :))


Günaydın canlarımmm:)) Bir güzel cumartesi sabahından merhaba:)) Güzel diyorum çünkü hava üşüyecek kadar soğuk ve yağmur yağıyor kavurucu sıcaklar burda da bunaltmıştı bizi dün akşam beşten sonra sicim gibi bir başladı mübarek.... Durmadı... oohh.. dedik vallahi...:))
Dün bir takım aksilikler sebebi ile blogger kontrol paneline giremedim ve post yazamadım.. Çok da güzel bir kurabiye vardı sırada deli oldum.. Aklıma Merveciğim geldi.. Dedim ki merve yapar bu işi.. Nitekim başardı da..
Merve bir optisyen ve yeni evli 17 Temmuz da evlendi..Düğününe katılmayı çok istemiştim ama zamansız kastamonu göçümüz engel oldu.. Kendisi Trabzonda yaşıyor çünkü.. Tarifi yemek sitesindeki tariflerime yazdığı yorumlarla başlamıştı arkadaşlığımız Trabzonda devam etti:))çok yardımı dokundu bana.. Ben de ona elimden geldiğince öneriler sunup yardımcı olmaya çalışıyorum.. Dostluğumuzun aynı güzellikle devamını canı gönülden diliyorum...
Bir de geçici bir çözüm olarak şablonu değiştirdim.. Umarım sorunlar çözülür..
Gelelim bizimm bahçeyee...:)) İki hafta evvel meyvelerin hasadını yaptık.. Ağaçlarımız hem bodur tip hemde üç yıllık fidan olunca e üçer tane meyve verdi:))
Elmalarımızın fotoğrafı ilk başta:))
Şaka bir yana kiraz ağacından 4 kiraz bakın şağıda..
bakınız vişneler.... 21 adet topladık...

Dutları yeni geldiğimiz zaman çekmiştim paylaşmak istedim...
Bu kirazlarda SARI KİRAZ canlarım bilmiyorum başka biryerlerde de varmı babam Kastamonunun Pınarbaşı ilçesine götürmüştü bizi gezmeye o zaman toplamıştık.. Çokk çookk tatlı..ağacı çok yüksekti fotoğraflayamadım Recep çıkıp toplamıştı:))


Ve bahçedeki fasülyeler olmaya başladı.. Alman fasülyesi diye adlandırılan ama halk arasında çalı fasülyesi denilen uzun ve tanesi kahverengi olan bir fasülye.. Yumurtalı kavurması bir güzel oluyor sormayın gitsin:)) Öyle çok döktü ki dalları yana yatıyor:) Yarın toplayacağız annemle:))

Kabaklarda olmaya başladı sanırım bir iki güne toplarız:))
ve güzel bir manzara fotoğrafı ile bu haftaki bahçe natürel hayat yazımı sonlandırıyorum..
Seydiler ilçesi, Beyler Barajı... Bizim eve 2 km. uzakta..:))

mutlu hafta sonları dilerimm:))))
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler