BIBER TURSUSU

Daha önceki yazimda belirttigim köydeki bahceden topladigimiz biberlerden yaptigim tursunun tarifini vermek istiyorum. Bunu http://annemmutfakta.tv/ adli siteden almistim. Gecen sene ilk kez denedim ve sonucundan memnun kaldigim icin bu sene de ayni tarife göre biber tursumu yaptim ve yine harika oldu. Tavsiye ederim.
Malzemeler:
500 gramlik kavanoz
kavanozu dolduracak kadar ince biber
iki dis sarmisak
1 tatli kasigi tozseker
iki tatli kasigi silme tuz
3/4 kücük fincan sirke
kaynar su
Yapilisi:
Biberleri yikayip saplarini kesin ve kavanozlara yerlestirin. Tuzu, sekeri, sirkeyi ve sarmisaklari koyup sicak suyla doldurun. Icinde hava kalmamasi icin bicagin sapiyla biberleri bastirin. Kapagini kapatip ters cevrilmis halde aksamdan hazirliyorsaniz sabaha kadar böylece bekletin. Yaklasik 15 gün icerisinde tursunuz yemeye hazirdir.
Afiyet olsun!
Tarifin orijinalini videolu cekim halinde asagidaki linke tiklayarak görebilirsiniz.
http://www.blogger.com/post-create.g?blogID=8017970766974319723
Hülya hanima bu güzel tursu tarifini bizimle paylastigi icin tesekkür ediyorum.
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler