Cennete Gittim

Herkese merhaba,

Benim anneler günü seri yazılarım devam ediyor,ne yapayım beni o kadar havaya soktular ki orada kaldım.Bir kere o gün bütün gün başımda papatyadan bir taç ile dolaştım sokaklarda.Belki de bu kadın çıldırmış diye düşünenler olmuştur ama ben o gün kraliçe havasına sokulmuştum bir kere yapacak bir şey yoktu.



Sanki cennete gittim.Yeryüzünde ki cennetlerden bir diyar Maşukiye.İnsanı kendine aşık eden bir havası ve doğası var.



İnsanın ömrü uzar,sinirleri alınıp pamuk olur burada.Vallahi bana öyle oldu



Otur sadece seyret ve dinle.Neyi mi kuşları ve akan suyun sesini.İnsan sesi yok vardı ise de ben duymadım



Kartepe yolunda durup bu manzarayı seyretmek,gözüme ve ciğerlerime bayramı yaşattı.Ama bu arada kafamda papatyadan taç var unutmayın



Eğer hava bir tık daha sıcak olsaydı ayakkabıları elime alıp suyun içine girmiştim çoktan



Bu hava insanı nasıl acıktırıyor bilseniz diyeceğim ama yanımda her daim yemek yemeye hazır babanga olunca sorun yok.Sucuk süperdi



Sanki hayatımda ki en lezzetli köfteyi yedim



Sadece salatalar bile doymak için yeterliydi aslında.Şöyle üzerine limon ve zeytinyağı ile



Hımmmmm



Pişmiş peynir mükemmel bir lezzetti



Klasik tat güveçte mantar



Ve muhteşem final güveçte fırınlanmış helva



Çok ama çok güzel bir gündü.Ama bu kadar değil devamı Değirmendere'de içilen çaylar ile geldi.



Kafamda hala papatya tacım vardı.



Hepinize hayırlı ve çok güzel bir hafta dilerim.


Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler