Çeyiz Kesitleri 2 - Yelek ve Şallar


Merhabalar:))
Güzel bir haftasonuna yelken açıyoruz canlar:)) Gerçi havalar nanemolla ama içimiz hala yazı yaşıyor bizim:))
Umarım ki herkes benimle aynı kanıdadır:))
Baya hemde baya bir önce çeyiizmden bir bölüm yayınlamıştım sizlere ve şu son on günde e hani devamı gibisinden mail ve yayınlamadığım yorumlar aldım:)) ve işte devamı cumartesilerimizi şenlendirelim:)) Bu aralar pikocuydu, mobilyacıydı, küçük eşyası vesairesi derken baya bir çeyiz ve evkurm telaşesindeyiz..
Hafta başında da bahsettiğim gibi mobilyalarımızın tümünü bellonadan aldık, mayıs ayına kadar saklayacaklar biz mayısta evimizi kiralayacağız ve eşyalar kurulacak tam günü belli olmasa da haziran ayı ortalarında da allah nasip ederse dünya evine gireceğiz sevgilimle.. Heyecanı hepimizi sardı şimdiden...Her haftasonu alışverişe vs gidişimizde bir eksiğimizin daha tamamlanıyor olması ne kadar mutluluk verici anlatamam.. Bu heyecanıma ortak olan ve desteklerini esirgemeyen tümm sevdiklerime teşekkür ederim..
Annemle şükrediyoruz ki elişi türündeki çeyizlikler yıllar öncesinde hazırlanmış.. Anacığımın göznuru hepsi..:)) Bende bir takım eklemeler yaptım ve tamamladık:) Bugün de sizlere benim ve annemin elinden olan ve de hediye gelen birkaç modeli paylaşacağım:))
İlk model yukarıda da bir örneği olan yeşil lizözüm, annem tam bir ayda örmüştü ben lise son sınıftayken...
İkinci modelim bir şal, bu şalı ben ördüm:))
Yakından görmek isteyenler için ikinci kare;
Sıradaki çok sevdiğim bir akrabamızın hediyesi, ben kendisinin kızına bir takım havlu kenarları yapmıştım kendisi de sağolsun bana bu gelin şalını ördürmüş, kesesine bereket Fetiye Teyzemin..
Diğer bir örneğim yine kendi elimden basit bir tığ işi yelek.. İp olarak bebe yünü kullandım:)
Yeleğin alt kısmının fotoğrafı;
Sırada ki örnek te yine benim elimden çıkma yaklaşık 25 günde örmüştüm üstten başlamalı bir yelek;
Yeleğimin boydan görünüşü;


Sıradaki örnek ise yengemin hediyesi, 2008 yılının kurban bayramında son gebzeye gidişimdi o zaman örmüştü sağolsun:))
ve son olarak anneciğimin ellerinden çıkma çok güzel bir yelek:))

daha birkaç tane daha var kayınvalidemin hediye ettiği yelekler felan ama onlarda başka sefere artık:)) Kızına çeyiz yapmak isteyenlere, hediye yapmak isteyenlere veya kendine yapmak isteyenlere bir öneri, bir fikir olması ümidiyle..
Mutlu hafta sonları dilerim..

Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler