Erikli Rulo

Merhabalar Sevgili Arkadaşlar,


Pazar günü, yaptığım Salyangoz pastanın hamurundan ve iç malzemesinden artınca,ortaya bu rulo çıkıverdi..

Önce bu hamuru ben ne yapıcam diye serzenişte bulunurken,annecik rulo yapıp fırına ver dedi söylenmeden..)İyi ki o'nu dinlemişim..Öyle farklı lezzette oldu ki,size anlatamam..Fırından çıktıktan 20 dk sonra,evimiz de çalışan ustalar tarafından hemen bitiverdi..Biz de ana-kız çok mutlu olduk..)


Güzel bir gün diliyorum sizlere..Sevgiyle kalın daima.)
20

Masanın üzerini temizlemek için, hemen ruloyu hazırlayıp tepsiye koyuvermiştim..O sırada fırında pişen diğer pastayı alıp bunu sürmek için,üzerine temiz bir örtü örtüp bekletmeye başladım..İşte o sırada üzeri açılmaya başladı..Derken, o açılan minicik yer büyüyerek kalp şeklini aldı..Bu benim öyle hoşuma gitti ki,farklı düşüncelere bile itti beni ..

Yapması benden,takdiri sizlerden arkadaşlar..

Erikli Mayalı Pasta

Üzerinin hafif beyazlığı un dan kaynaklanıyor arkadaşlar..Bilgilerinize!
Erikli MayalıRulo Pasta
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler