EVDE ISKENDER KEBAP


Yurtdisinda yasayanlar ve özleyenler icin Iskender Kebap tarifini vermek istiyorum bu sefer. Hazirlarini aratmayacak lezzette oluyor, söyleyebilirim bunu...


Malzemeler:


yarim kilo kadar hazir döner

kisi sayisina kadar tirnak veya kebapci pidesi (burada hazirini bulmam mümküm olmadigi icin onu da kendim yaptim, asagida tarifini de verecegim)

3-4 kasik tereyagi

3-4 kasik salca

üzeri icin yogurt

tuz, istenirse karabiber veya baska bir baharat( ben hic bir baharat koymadim)

1 adet domates, 2 adet sivri biber


Yapilisi:

Pidelere dilimlere kesip servis yapacaginiz tabaginiza koyun. Sosu icin 1 yemek kasigi tereyagi ile salcayi hafif kavurun. Bir cay bardagi kadar su ile sulandirin ve kisik ateste 7-8 dakika kaynatin. Döner etlerinizi az siviyag veya tereyagi ile pisirin. Bunlari pidelerin üzerine yayin. Sosu da etin üzerine dökün. Tabagin kenarina yogurt koyup. közlediginiz veya izgarada pisirdiginiz biber ve domatesleri de yerlestirip en üste kizdirilmis tereyagini dökerek servis yapabilirsiniz.

Afiyet olsun!

Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler