Kuzulu Bayram Pastası


Merhabalar sevgili dostlar:))
Öncelikle hepinize birbirinden güzel dilek ve tebrikleriniz için teşekkür ederim... Zira hayatımdaki her türlü vakayı burada sizlerle paylaşmak çok hoşuma gitmekte:)) Hele ki bu düğün telaşesi olunca, ve de benim içim kıpır kıpır olunca:)) Daha önümde çok zaman olsa da günler akıp geçiyor:))
Ben bugün sizlerle kurban bayramı için yaptığım pastamı paylaşacağım:)) Kurabiyelerinin tarifini sevgili Serap Hanım' dan almıştım.. Tarifini vereceğim bir kaç gün içerisinde:)) Aslında bloğumda zamanla deneyip beğendiğim pasta ile alakalı kesin tariflerimle ilgili bir kategori yapmak istiyorum fotoğraflamaya başladım yaptıkça genişleteceğimm:))Şimdilik sizleri pastam ile başbaşa bırakıyorum..

Malzemeler:
Kuzu kurabiyeler
Vanilyalı pastacı kreması
1 adet sade pandispanya
Islatmak için; mandalinalı gazoz
Kuru meyve şekerlemesi
Muz, antep  fıstığı
2 paket sade krem şanti

Yapılışı:
Pandispanya iki eşit parçaya bölünüp gazozla ıslatılır, krema çikolata, şekerleme ve meyvelerle birleştirilip ara katlar hazırlanır.. En son ikinci kek parçası kapatılıp sade krem şanti ile kaplanan pastanın üzeri toz fıstıkla kaplanıp üzerine kuzular yerleştirilip buzdolabında bir gece dinlendirilen pasta dilimlenerek servis edilir..

Afiyet bal şeker olsun:))
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler