LIGHT AYVA TATLISI


 HERKESE MERHABALAR:)))))))))))))

ŞUBAT TATİLİNE ÇOK AZ KALDI.BENİM GÜZEL ÜÇÜZLERİM OKUMAYI SÖKTÜLER....

ÇOK HEYECANLILAR..YAVAŞ YAVAŞ KİTAP OKUMALAR BAŞLADI:))))))))

BU KONUDA ÖĞRETMENLERİMİZİN EMEĞİ ÇOK FAZLA ...HEPSİNİ TEBRİK EDİYORUM...ÇOCUKLARIMIZI ÇOK GÜZEL YETİŞTİRİYORLAR:))))))))))))

EEEEEEEE TATİL GELİYOR...


VAY BANA VAHLAR BANA:)))))))))
EVDE 4 CANAVAR ...UMARIM BENİ FAZLA ÜZMEZLER....BELKİ SIK UĞRAYAMAM YANINIZA ...ŞİMDİDEN HEPİNİZİ ÖPÜYORUM...ÇOK NEŞELİ,ÇOK GÜZEL BİR 15 GÜN GEÇİRELİM DİYORUM:)))))))))

HEPİNİZE SEVGİLER....

LIGHT TARİF VERECEĞİM..BİRAZ KAÇIRDIM BU GÜNLERDE.....ŞİMDİ DİKKAT EDİYORUM.

MALUM ŞUBAT ÇIKTIMI...MART KAPIDA,MART GELDİMİ NİSAN YAKINDA.EEEE BUDA YAZ YAKLAŞIYOR DEMEK.DİYET ZAMANI YAKIN KIZLAR........AMAN FAZLA KİLO ALMAYALIM BU KIŞ:)))))))))))





        2 İRİ AYVA -YAKLAŞIK YARIMKİLO-
        1 SU BARDAĞI SPLENDA
  1 SU BARDAĞI SU 
   1 TUTAM HİBİSKUS

AYVALARI ,SUYU, SPLENDAYI VE HİBİSKUSU YAYVAN TENCEREYE KOYALIM.
AYVALARIN ÇEKİRDEKLERİNİDE AYVALARIMIZIN TAM KALBİNE YERLEŞTİRELİM.
ÇEKİRDEKLER JÖLEMSİ KIVAM KAZANDIRIYOR.....

KISIK ATEŞTE PİŞİRELİM.

PİŞTİKTEN SONRA AYVA ÇEKİRDEKLERİNİ VE HİBİKUSU ALALIM.

RENK HARİKA OLUYOR....

 GIDA BOYASI YERİNE HEP HİBİSKUS KULLANIYORUM.TÜM AKTARLARDA VAR.
BEN SAPPHİREDEKİ AKTARDAN ALMIŞTIM.ÇOKTA FAYDALIYMIŞ.KESİNLİKLE TAVSİYE EDERİM..........


 HİBİSKUSUN FAYDALARI::::::::::::::::
 Kan şekerinin ve yüksek tansiyonun dengelenmesine yardımcı olan hibiskus bitkisi birçok hastalığın şifa kaynağı.  Kan şekerinin ve yüksek tansiyonun dengelenmesine yardımcı olan hibiskus bitkisi birçok hastalığın şifa kaynağı.
 Sinop Doğa Baharat ve Lokman Aktarı Murat Şahin gazetemize hibiskus bitkisinin faydalarını anlattı.
 Soğuk havalarda vücudumuza ihtiyaç duyulan C vitaminini sağlamak için bol bol hibiskus bitkisi çayının tüketilmesi gerektiğini vurguladı.
 Hibiskus bitkisinin çay şeklinde tüketilmesinde yarar olduğunu kaydeden Şahin hibiskusun aynı zamanda güçlü bir antioksidan olduğunu, kan şekerinin ve yüksek tansiyonun dengelenmesine yardımcı olarak bununla da kalmayıp iyi huylu kolesterolün yükseltilmesinde de önemli rol oynadığını açıkladı.
 Hibiskus?
Hibiskus'un latince adı Kerkedeh'dir. Kerkedeh ise Sudan çöllerinde yetişen susuzluk gideren bir bitkidir. Zaten latince ismi olan Hibiskus da vücuda şifa veren, ferahlatan anlamındadır. Çay gibi demlenip içilir. Sudan'ın geleneksel bir içeceğidir. Halk dilinde yaprakları güle benzetildiği için Mekke gülü ya da Nar çiçeği olarak da bilinmektedir.




HİBİSKUS PİŞİNCE BU ŞEKLE GELİYOR ...BEN YEMEYİDE SEVİYORUM..YAPRAKLAR OLDUKÇA LEZZETLİ:))))))))))))

 ÇIKARTTIĞIM HİBİSKUSU İÇME SUYU İLE YENİDEN KAYNATIP MEYVE ÇAYI OLARAK TÜKETİYORUM.
AYRICA ÇOCUKLAR HİBİSKUSLA YAPILAN MEYVE ÇAYINA BAYILIYOR..
BALLA HAZIRLARSANIZ ÇOK FAYDALI BİR ÇAY OLMUŞ OLUR:))))))))))))
 HİBİSKUSUN ÇİĞ HALİ......

AFİYET ŞİFA OLSUN:)))))))))))))))))
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler