Mayalılar

Cumartesi gecesi farklı farklı mayalıları hazırlayıp dondurucuya attım..Yoruldum ama değdi bence..H.Sonu akrabalarla biz de kahvaltı yapılacak..Sözde sadece peynir,zeytin ve çeşitli ekmekler olarak adı konulduysa da bunlarla kalmayacağımız aşikar..

Şimdi aşağıda sizlerle yaptığım mayalıların bir kısmını paylaşıyorum..Fotoğrafları gece ıphone ile çektim bu yüzden çok net görünmüyor olabilir..

Mayalı

Tarif buradakinin aynısıdır..

Ben bu mayalı tarifle çok değişik şeyler yapıyorum..Hem garantili oluyor hem de hiç yormuyor..Öenmli olan nasıl yapacağınıza karar vermek..Bu arada tatlı olarak da cevizlisi de nefis oluyor..Hepinize tavsiye ederim..

Mayalı

Bu sefer çöreklerin üzerine eritilmiş tereyağ sürdüm sadece,bu yüzden renksiz ama çıtır çıtır oldular..Diğerlerinin üzerine ise;hem tereyağ hem yumurta sarısı sürmüştüm..

Mayalı

Afiyetler olsun..!
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler