Milföy Hamuru ile Sahur Böreği

Günaydın sevgili dostlarımmm...:))
Hepinizi sevgiyle mutlulukla günaydın diyorumm.. Mutlu günler diliyorumm:)))
Bugün sizlerle başka bir tarfi paylaşacaktım ama dün gece sahur vakti Papatyamdan aldığım bir mesaj beni öyle sevindirdi ki kararımı değiştirdim:))
Dün akşam bu börekleri yaptığım esnada bir mesaj sesi... Allah alllaaahh dedim:)) Gecenin üçünde???
Bir de baktım şöyle yazıyor "peygamberimiz buyurmuş ki sahurda bereket vardır haydin bereketli sahurlarımız olsun dostlar.sabah namazı sonrası duada unutmayın"
Ne de alemsin papatyam aldım babamın telefonunu elime sonra bıraktım dedim bu kız gecenin üçünde yabancı bir numaranın telefonunu açmayabilir:))
Kendi kendime gülerken annem geldi coşmuşsun yine diye çünkü o arada gülerken dört adet börek yapıcam diye sekiz tane yapıvermişim:)) Bak sen Allahın işine.. Sahurda gerçekten bereket varmış...
Cümleden allah kabul etsin efendim:)))
İşte kolay böreğimizin tarifi..Sahurda hem kolay olsun hem sıcak olsun hem de tok tutsun diyorsanız bu börek sizin için geliyor:)))

Malzemeler:
8 adet milföy hamuru (4 kişi içindir)
1 su bardağı karar peyniri rendesi
1 adet domates
Üzerine 1 yumurta sarısı ile susam

Yapılışı:
Milföy hamurlarının bir tanesi alınıp merdane ile biraz açılır.( Bir kahvaltı tabağı çapında ) Açıldıktan sonra tabak ile kesilir üzerine kaşar peynir rendesi ile halka kesilmiş bir dilim domates eklenir

ve ikinci milföy hamuru aynı şekilde kesilip peynirlerin üzerine örtülür kenarları iyice sıkıştırılıp kalan hamurlardan ortasına bir gülcük yapılır..:)
Tepsiye dizilen börekcikler üzerlerine yumurta sarısı sürülüp susam serpilerek 180 derecelik fırında kızarana kadar pişirilir..

Afiyet bal şeker olsun...

Hayırlı Ramazanlar..
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler