Möhren Kuchen mit Schokoladen / Çikolatalı Havuçlu Kek

GURURUMUZ,İNANCIMIZ,GELECEĞİMİZ GENÇLERİMİZİN 19 MAYIS GENÇLİK ve SPOR BAYRAMINI KUTLUYORUM..


Çikolatalı kekin içersindeki havuç püresi hiç anlaşılmadı..Üstelik keke çok değişik bir tat verdi diyebilirim..Ben bile 1 dilim yedim..))Hatta diğer dilimleri yememek için kendimi zor tuttum diyebilirim..Değişik ve yoğun çikolatalı kekleri sevenler için birebir..Yanında kremalı kahve içmeyi unutmayınız lütfen!
Havuçlu Çikolatalı Kek
Malzemeler
2 yumurta
125 gr şeker
125 gr sıvı yağ (1 su bardağı)
1 paket vanilya şekeri
250gr havuç püresi (havuçları rendeleyip blendırdan geçiriniz)
minicik tuz
2 paket droetker kakao (2 paketin gramajı sanırım 50 gr dı.)
150 gr iri kıyılmış bitter
200 gr un
1 paket kabartma tozu
Havuçlu Çikolatalı Kek
Hazırlanışı
Şeker,tuz,vanilya,yumurtalar,sıvı yağ çırpılır.

Havuç püresi,kakao ve çikolata eklenip çırpılır.

Son olarak un ve kabartma tozu eklenip çırpılır.

Karışım yağlanmış kek kalıbına dökülüp,önceden ısınmış fırında 45 dk pişirilir.

Tepesine ayrıyeten çikolata eritilip dökülür.
Havuçlu Çikolatalı Kek
Afiyet olsun!
Havuçlu Çikolatalı Kek
Kekin yarısını iş yerine,yarısınıda Kilyos'a göndermiştim..Hatta evde çektiğim fotoğraflar kötü çıkınca,dilim fotoğraflarını iş yerinde çekmiştim..))
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler