Peynirli Muffinler

Merhabalar,

Bugün,hafta sonu için hazırlamış olduğum tuzlu muffinlerimi paylaşmak istedim sizlerle..Yapımı basit,yemesi zevkli,sunumu çok şık olan bu muffinlerimin tarifine göz atalım isterseniz..

Hepinize Sağlıklı Mutlu Bir Hafta Diliyorum..

Tuzlu Muffinler

Malzemeler
3 yumurta
5 kaşık tepeleme yoğurt
2 yemek kaşığı oda sıcaklığında tereyağ
1 çay bardağı sıvıyağ
1 çay kaşığı pudra şekeri
1 çay kaşığı tepeleme tuz
çok minicik pul biberi
2 yemek kaşığı tulum peyniri
3 yemek kaşığı tepeleme ezine peyniri
1 yemek kaşığı lor
dereotu-biberiye-maydanoz (çok ince kıyılmış)
1 yemek kaşığı sirke
1 tatlı kaşığı kabartma tozu
1 yemek kaşığı mısırunu + alabildiği kadar un

tepesi için 2-3 dal biberiye

Tuzlu Muffinler

Hazırlanışı

Sırasına göre tüm malzeme eklenip çırpılır.

En son unu ve kabartma tozu eklenip çırpılır.

Karşım muffin kağıtlarına konulup üzerlerine taze biberiye serpiştirilip 175 c de yaklaşık 20 dk pişirilir.

Afiyetler olsun..)
Tuzlu Muffinler

Not:İçersine dilediğiniz peynirleri ekleyebilirsiniz..Ben ev de bulunan peynirlerden derlemeler yapmıştım..Sizler peynirli veya peynirsiz yapıp sunabilirsiniz..

Muffin Kağıtlarını Amerika'dan aldırtmıştım..
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler