Profiterollü Pasta

Günaydınlar canlarımmmmm:)) Bütün keyiflerin yerinde olmasını diliyorummmm:)) Ben dün öğleden sonra işten eve göç ettim çünkü benim dönemsel taş ocağı sezonum açılmıştı.. Yani yine kum döküyordum.. Sancılarım çoğalınca beni paketleyip eve yolladılar sağolsun patronlarım:)) Evvelinden alışkındılar zaten..:)) Doktorum da artık yeter seni görmek istemiyorum deyince iğnelerimi vermişti gittiim bir güzel vuruldum rahatladım.. Aile sağlığı merkezlerinin önemini bir kez daha anladımm.. Kriz anlarımızda gülen yüzlü hemşirelerimiz hazıroldalar sağolsunlar:)) Sonuçta Dinlendim.. Kum stoğumu yaptımm bugün yine sizlerle ve bloğumlayımm.. Tabii bir de yığılmış işlerim var:))
Moralimi bozansa 7 gencecik fidanın cenaze törenleri.. Rabbim rahmet eylesin ailelerine sabırlar versin.. Denecek başka söz yok.. VATAN SANA CANIM FEDA !!!!!!!
Velhasıl dün salatama yaptığınız o güzel yorumlar için çok çok teşekkür ediyorm sizlere:)) Gerçektenn patates ve yoğurt yesem diye düşünürken hazırladığım ve bir anda oluveren bir salataydı.. Ahalide çok beğenmişti..
Neyse efendim salatayı yedik şimdi ağzımız ballansın:)) Tarifleri linklerle anlatacağım hepsini uzun uzun anlatırsam eğer öğlen olur veee ben yanarım yanarım ateşlerde yanarım:)) Nefis pastaya buyrunn:))

Malzemeler:
Profiterol (Tarif için Tık Tık!!!!)
1 adet sade Pandispanya (Tarif İçin Tık Tık!!!)
2 pk. vanilyalı dolgu kreması
2 pk. sade kremşanti
Damla çikolata
Muz ve Antepfıstığı

Yapılışı:
Linklerdeki tariflerde belirtildiği üzere profiterol hazırlanır. Çikolata sosu dökülmeyecek yalnız..
Kremşantiler sütle çırpılıp dolaba alınır..
Dolgu kremaları üzerindeki tarife göre hazırlanıp içine iki adet püre edilmiş muz eklenip harmanlanır..
Linklerdeki tariflerde belirtildiği üzere pandispanya hazırlanır.. Soğuyan pandispanya ikiye kesilip meyve suyu ile ıslatılır ve bir katdolgu kreması sürülür üzerine muz, çikolata ve fıstık serpilir profiteroller döşenip çikolata sosu serilir. Tekrar dolgu kreması serilip muz, çikolata ve fıstık serilip tekrar krema sürülür ve ikinci pastaban üzerine kapatılır.
Pastanın heryeri kremşanti ile kaplanıp üzerine yine profiterol dizilir ve soslanır.. Zevke göre süslenip bir gece dinlendirilen pastamız ertesi gün servise hazırdır..
Afiyet bal şeker olsunn...
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler