Ramazan Yufkalı Salatalık Salatası

Salatanın hazır halinin fotoğrafını çekmeyi unuttuğum için, bu haliyle yayımlamak zorunda kaldım..Misafirlerimiz tarafından çok sevildiğinden, bende hemen sizlere tavsiye ediyorum..Hani belki sizlerde deneyip hoşlanırsınız diye..Güzel bir tatil diliyorum..
Salata
Malzemeler
1 kg salatalık
2 adet dolmalık kabak
3 tane ramazan yufkası
dereotu
3 yemek kaşığı yoğurt
1 kutu süzme yoğurt
2-3 diş sarımsak
2 yemek kaşığı zeytinyağ

Tepesi için
Sıvı yağda yakılmış kırmızı biber
Yufka
Hazırlanışı
Salatalıklar kabukları soyulmadan rendelenir.

Kabakların kabukları soyulup (çiğ)rendelenir.

Tuzu,yağı yoğurdu,d.otu,sarımsağı eklenir.

En son 3 yufka irili ufaklı kırılıp içersine eklenip servis tabağına alınır.

Servis edileceğine yakın üzerine sosu hazırlanıp dökülür..

Yaz ayları için ideal bir salata olacağından süpheniz olmasın arkadaşlar..

Not:Fotoğrafta görüldüğü gibi,ben d.otunu ve yufkasını henüz koymamıştım..Sabah
erkenden kalkıp,anneciğin salatalarını hazırlayıp işe gitmiştim..Akşam eve
döndüğümde,her zaman olduğu gibi bir şey kalmamıştı.)
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler