Sinangil Yedi Tahıllı Ekmek

Günaydınnnn canlarımmmm:)) Mutlu hayırlı bereketli bir Cuma diliyorum sizlere.... Cumanın bereketi evinize mutfağınıza sofranıza dolsun.. Sizlere Halil İbrahim sofraları kurdursun inşallaahhhh...
Bu mübarek günde sizlerle bizler için en en en mübarek yiyecek olan ekmek paylaşmak istedim...
Kastamonuya gelince ekmek makinemize kavuştum hep iç geçirirdim gördükçe kavuştum hemen harekete geçtim.. ama yaptığım ekmekler pek güzel olmazdı.. O zaman da aklıma Bal Çiçek Ablam yani canım Derya Ablammm geldi....Onu aradım tarifi aldım.. Hemen yaptım ve sonuç... Pastayı nasıl yer bizimkiler ekmeği ööyle kapıştılar:)) Çok güzel bir deneyimdi..
Derya Ablacımm.. teşekkür ederimm yardımların için....
Hepinize mutlu hafta sonları diliyorumm..:))
Tarifi ekmek makinesine uygun şekilde veriyorum canlarımm..Ekmek makinesi olmayan arkadaşlarım hazır un karışımına su ilavesi yaparak yoğurup, mayalandırıp beze beze veya bütün bütün pişirebilirler...

Malzemeler:
1 kutu Sinangil 7 Tahıllı Ekmek Karışımı (mayası içinde) (500 gr.)
Yarım çay kaşığı tozşeker
1 tatlı kaşığı sıvıyağ
1,5 cup ılık su veya süt (ben süt kullandım ama krema da konabiliyor Derya Ablamın tavsiyesi Harika oluyor)
çok az tuz

Yapılışı:
Un karışımı makinenin kabına dökülüp üzerine, mayası, tozşekeri ve tuzu gezdirilir. Sıvıyağı ve sütü yada suyu eklenip makinenin normal pişirme programında pişirilir..(ortalama 3 saat)

Afiyet bal şeker olsunnn..:))

Sizleri kır çiçeklerimle baş başa bırakıyorum..
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler