Tek Yürek Tek Bilek, Bugün bize sabır ve güç gerek!!!!

Günlerdir hiçbirşey yazmak gelmiyorken içimden, gencecik şehitlerimizin yası dinmeden daha birkez daha yandı yüreğimiz:( "Doğuda da olsa Van da da olsa üzüldük" diyen patavatsız sunucuyu şiddetle kınadım hatta görevden alınmasını bile istedim!!
Doğusu batısı farkediyor mu? Etmiyor tabii.. Ülkemiz olmasa da farketmiyor, gönlü büyük bir milletiz biz... Millet ve insan ayrımı yapmayız!!!
Ölen kardeşlerimize Allah'tan rahmet diliyor, yardıma ihtiyacı olan halkımıza Allah'ımdan yardım ve çare istiyorum.. Sizleri de bu çağrıya katılmaya çalışıyorum..
Sosyal paylaşım sitelerinden gördüğümüz kadarı ile bir çok yardım kampanyası başlamış durumda.. Tabii kötü niyetli kampanyalara da dikkat.. Öneriler yalnız KIZILAY ve AKUT' un kampanyalarına katılmak.. İstanbulda ve diğer büyük şehirlerde çeşitli kampanyalar düzenleniyor..
PTT ve MNG kargoları yardım yapmak isteyenlerin kargolarını ücretsiz göndereceğiniz belirtiyor..
Yardımlar ulaşmaya, hayat sesleri bir nebze gelmeye başladı..

Buradan TÜRK KIZILAY' ı iletişim ve danışma hatlarının telefonlarını birkez daha vermek istiyor, bir yardım da biz yapalım istiyorum...

KIZILAY 7/24 BAĞIŞ HATTI :168
AYRICA; 2868 E ATACAĞINIZ BİR BOŞ MESAJ İLE 5 TL LİK BİR YARDIM YAPABİLİRSİNİZ..

Depremi yaşayan ve nasıl acı bir durum olduğunu bilen ben sessiz kalmak istemiyorum..
En acil ihtiyaçlar; battaniye, temiz su, kuru yiyecek, çadır, bebek bezi, ilaç, hijyenik ped, kışlık giysiler!!!

Bir yardım eli de biz uzatalım...

Çağrıma katılın lütfen!!!!
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler