Yoğurtlu Domates Dolması

Merhabalar Arkadaşlar,

Kısa bir süre için buralarda değildim..Bazı arkadaşlar meraklanıp bana mail atmışlar,hepsine tek tek cevap yazacağım birazdan.Teşekkürler!))

Şimdi sizlerle nefis ve her zaman çok seveceğiniz domates dolması tarifine geçiyorum..İster et yemeklerinde,ister 5 çaylarında,isterseniz farklı sunumlarınızda bu dolmaları yapıp ikram edebilirsiniz..Hem göze,hem mideye hitap eden bu dolmalardan çok memnun kalacağınızdan emin olabilirsiniz..

Küçük domateslerle de bunları sunabilirsiniz..Bana çok oyalayıcı geldiğinden büyük domatesleri tercih etmiştim..Yine de seçimi sizlere bırakıyorum sevgili arkadaşlar..


Hepinize iyi haftalar diliyorum..

Domates Dolması

Malzemeler
Orta büyüklükte 4-5 adet sert domates
1 Kase süzme yoğurt
1 Yemek kaşığı tepeleme kaymak,(krema da olabilir)
1 Yemek labne
2-3 Yaprak kıyılmış maydanoz
1 Diş rende sarımsak
Tuz
Minicik beyaz karabiber

Domates Dolması

Hazırlanışı
Kaymak ve labne iyice birbirlerine yedirilir.

Diğer malzemeler eklenip karıştırılıp sıkma torbasına konulur.

Torba limonata bardağına konulup buzdolabına kaldırılır.

Domates Dolması

Domateslerin alt kısımları keskin bıçakla düzgün durmalari için kesilir.

Tepeleri de kesilip içleri düzgün bir şekilde çıkartılır.

İçleri,sıkma torbası ile doldurulur.

Tepeleri kesilmiş zeytinlerle süslenir.
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler