Aşk Çöreği ve Papatyama Teşekkürler:)


Merhabalar canlarımm:))
Yağmur eşliğinde ve romatikçe bir post yazıveriyorum yine sizlere sarı ışıklı odamdan kucak dolusu sevgilerimle..
Bugünkü postumda yayınladığım turtama ve fotoğraflara yazmış olduğunuz içten yorumlar için çok teşekkür ederim:))
Yüzünüzde bir dirhem gülümseme oluştu ise veya benzer hikayeler ile haşır neşir iseniz ne ala:))
Sizlerle çok şirin bir çörek paylaşmak istiyorum bugün....Hamuru tipik paskalya hamuru içinde birer yaban mersini taneciği gizli. Verilen reçete ile iki ayrı kalp çörek çıktı:). Sabah kahvaltısında herkesi gülümsetti sıra sizde bakalım beğenecekmisiniz....

Malzemeler:
125 gr. tereyağı
3 su bardağı un
1 kahve fincanı pudra şekeri
1 tatlı kaşığı mahlep
1 çorba kaşığı kuru maya
1 çay kaşığı tuz
2 çorba kaşığı süt
2 yumurta 1 tanesinin sarısı ayrılacak)
İç Malzemesi:
Yaban Mersini
Üzerine
1 yumurta sarısı
Susam

Yapılışı:
Hamur için verilen malzemeler sırası ile karıştırılarak yumuşak kıvamlı bir hamur eldedilir. Hamur hiç bekletmeden ceviz büyüklüğünde bezelere ayrılıp ortalarına birer yaban mersini taneciği eklenerek yuvarlanır yağlı kağıt serilmiş tepside kalp formu verilir.Üzerine yumurta sarısı sürülerek susam serpilen çörekler tepsi mayası için 25 dakika dinlendirilip önceden ısıtılmış 170 derecelik fırında pişirilip ılık yada soğuk servis edilir..

Afiyet bal şeker olsunn:))

ve canım papatyaaammm:)) Görmeden sevmek adlı sloganımızın bir parçası da kendisi benim için çok değerli çok kıymetli kadim dostlarımdan..Doğum günüm münasebeti ile bana hazırladığı paketi bugün elime geçti ve ben hepsinii çok beğendimm:)) Çilekli çikolatalar hariç herşey sandığıma kaldırıldı bile.. Tekrar teşekkür ediyorumm papatyammm:))Bakınız cicilerime ne güzellerr:))



Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler