Kuskuslu Brokoli Salatası

Günaydıınn canlarımm hepinize mutlu huzurlu ve bol tarifli bir hafta diliyorumm:))
Sepetim yine dolu sizler için:)) Umarım ki keyifler yerindedir ve mutlusunuzdur:)) Zira ben bu haftasonu istanbulda gerçekleşen buluşmaya gidemediğim için hafif üzgünüm ama komşularımız sağolsun kafamı dağıttılar:)) Haftasonu bol bol kek kurabiye yaptım komşuların gelecek misafirleri için:)) Çok memnun kaldıklarını da öğrenince daha da mutlu oldum:)
Birde okuyucalrımdan Selma Hanım bana bir yorum yazmıştı Kastamonu Lokması aında Üryani erike yapılıyormuş bu yorumu gözden kaçırmışımelimden geldiğince yanıtlamaya çalışsam da bu yorum gözümdn kaçmış kendisinden özür diliyorum bana tarif de etmiş hatta bir evvel ki yazımda ama tekrar belirtiyorum bu yorumu gözden kaçırmışım Selma Hanım..Affola..Bahsi geçen lokmayı bende bilmiyordum araştırmalarıma göre Kastamonuda Daday ve Hanönü ilçelerinde sık yapılırmış bu lokma..Bende öğrenmiş oldum..
Bugünkü tarifim ise hafif ve lezzetlii bir salata:)) Malum kış aylarına giriyoruz artık havalar da serinledi tezgahlarda brokoli, karnabahar, ıspanak gibi kış sebzeleri çıkıyor:)) İşte kışın ilk salatası:)

Malzemeler:
500 gr. haşlanmış brokoli
1 su bardağı haşlanmış kus kus
1 adet domates
2 su bardağı susuz yoğurt
3 diş sarmısak
Tuz
Zeytinyağı

Yapılışı:
Haşlanmış brokoliler ini mini doğranıp karıştırma kabına alınır üzerine kuskuslar eklenip kabukları soyulup küp küp doğranmış domatesler eklenir..
3 diş sarmısak soyulup havanda dövülerek susuz yoğurt ile karıştırılır çok az da tuzu eklenip karıştırılıp brokolilerin üzerine eklenip harmanlanır servis tabağına alınan salatanın üzerine zeytinyağı gezdirilip servis edilir..
Afiyet bal şeker olsunn:))
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler