ARKADASIMDA KAHVALTI VE BARDAKTA YUMURTASIZ TIRAMISU

Yemegimi erkenden pisirdim öglen evde olmayacagim icin,tam kahvemi elime aldim iciyordumki telefon caldi,arkadasim ne yaptigimi söyledi, bende yemegimi pisirdim kahvemi iciyordum gel beraber icelim dedim.
Arkadasimda yeni alisveristen gelmis kahvalti yapmamis (( hadi hemen gel beraber kahvalti yapalim cay suyunu koydum bile)) bende sen gel yorulmussundur dedim,,,, bana sen hala telefondamisin 10 dakika icind burda ol, öglen ise gidecegim deyince bende davetine icabet ettim.

Bende bardakta tiramisi yaptim ikimiz icin,kahvaltidan sonra yeriz diye.
10 dakika icinde hemen cilekli tiramisiyu hazirladim .arkadasima gittgimde elimde tiramisuyu görünce cok begendi ve kisa zaman icinde nasil yetistirdin dedi.

200ml krema,200 g cremefaraiche,1 paket vanilya sekeri,yarim cay bardagi seker hepsini cirptim.Kedi dili büsküvileri elimle iri sekilde ufaladim,bardagin altina ufalanmis kedidili büskiden koydum. bardagin kenarina dilimlenmis cileklerden dizdim üzerine keremadan koydum,bardak doluncaya kadar ayni islemi yaptim.Damla cikilota ve cilekle süsledim,iste 10 dakika süren yumurtasiz tiramisu



Arkadasimda yarim saat icinde bu nefis kahvalti masasini hazirlamis,2 saat kadar kahvalti keyfi yaptik daha sonra tiramusularimizi yedik.Tiramusulari buzdolabina koyduk biz kahvalti edene kadar iyice sogudu serin serin dondurma niyetine yedik

Tiramusu'nun yaninda dalindan yeni kopmus kirazlar yedik,acik kirmizi kirazi arkadasi vermis,koyu kirmizi kirazlari Alman komsusu vermis iksindende yedik.


Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler