DAVET MASAM VE FOTOGRAFLARIN BAŞINA GELENLER

  • Hafta sonu misafirlerim için hazırladığım ikramlıkların fotografları mahvoldu. Neden dediğinizi duyar gibiyim. Bizim küçük hanım pek meraklı mutfağa girmeye elini una bulamaya.. Benimle beraber turta yaparken dur bide fotograf çekeyim diye unlu eline makine alınca nasıl becerdiyse makinenin zum'una un bulaştırdı. Bende resimleri çekerken hiç farkında olmadım bulanıklığın ama resimler pc'ye aktarılınca sonucun ne denli vahim olduğunu gördüm malesef.

  • İş işten geçmiş tüm fotograflar bulanık ve anlaşılmaz haldeydi. En insanflı olanların bir kaçını görmeniz için en alt kısma koydum.. Masada çektiğim sunum aşamalarındaki resimlerin hiç biri yok malasef. Bir dahaki sefere inşallah. Siz siz olun makinenizi ufaklıklara vermeyin , verirseniz de aman dikkat...!

  • Eeee elde hiç resim kalmayınca misafirler gittikten sonra kalan pasta ve salatalarla küçük prosiyonlara koyup sizler için resimledim. Buna da şükür diyelim.

  • Tarifler çok yakında gelecek...
  • Vişneli elmalı tart
  • Bugüne kadar yediğim ve yaptığım en güzel tart hamuru kıvamı süperdi ağızda un gibi dağılıverdi. Şiddetle ve şiddetle tavsiye edilir.

  • Kırmızı biber salatam
  • ( Stoklarım tükenmek üzere 25 kavanoz yapmştım 5 kavanoz kaldı)

  • Hamsili Pilav ( tarif aşağıda)

  • Beyaz lahana salatası

  • Portakallı cevizli kek
  • ( Birgül ablam (bülbülünyeri) yaparken aklıma sen geldin ceviz tutkundan dolayı )
  • Tavuklu sandal böreğim
  • Çok beğenildiler 20 adet börekten hiç kalmadığı için net bir resim çekemedim
  • Kekin genel görünüşü yine resim bulanık.
  • Masadan bir görünüş yine net değil.

Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler