GÜZEL BİR GÜNÜN ARDINDAN

  • Merhaba... Herkese güzel bir hafta diliyorum..
  • Öncelikle bana Smart Blogger ödülünü layık gören kanatsız melek olan sevgili Alkımcığıma çok teşekkür ediyorum. Güzel yüreğine sağlık bitanem... Çok çook öptüm...
  • Dün kızımın öğretmenleri misafirimdi. Hazalcığım zaten 1 hafta öncesinden menünün bir kısmını belirlediği için pek sıkıntı çekmedim beraberce bir şeyler hazırlamaya çalıştık. Pek heyecanlıydı yine her zaman ki gibi dakikalar geçmedi onun için. Ne zaman gelecekler , ne zaman gelecekler dedi durdu. Menüyü hazırlamaktan değil de ona cevap vermekten yoruldum valla.
  • Masa başında saatlerce sürdü sohbetimiz zaman su gibi akıp gitti. Nasıl geçti anlamadık ... Hazalcımda gelen arkadaşıyla pek güzel zaman geçirdi.
  • Bu başından kalkamadığımız masadaki menüde neler mi vardı?
  • 1- Un kurabiyesi ( Hazal hanımın seçimi)
  • 2- Vişneli pasta (Hazal hanımın seçimi)
  • 3- Mini pizza çörekler ( Hazal hanımın seçimi)
  • 4- Örgülü tatlı
  • 5- Sodalı peynirli ve kıymalı börekler
  • 6- Makarna salatası
  • 7- Kırmızı biber salatası


  • Masanın tam halini yine çekemedim... Bu resmi çektiğimde börekler ve pizza çörekler fırındaydı. Salata malzemeleri hazırlanmış ama henüz sosu eklenmemişti . O yüzden masa böyle çıplak görünüyor.

  • Makarna salatası en çok sevdiğim salatadır. Sosunu ikramdan hemen önce hazırlayıp karıştırınca tadı ve kıvamı süper oluyor.


  • Alttaki resmi hazalcım özellikle çekmemi istedi "bu benim misafirlerimin masası bensiz olmaz tabiki annneee "

  • Pizza çöreklerim ve içi vişnelerle rengarenk olan vişneli pastam.


  • Makarna salatası ve Peynirli ve kıymalı sodalı böreklerim...

  • Veee mutlu son .. Gülen yüzlerle misafirlerini ağırlayıp yolcu eden anne kız pek mutlu oldu... :)

Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler