KIRMIZI BİBER SALATASI


Bugün tarifini seval'den aldığım, bir kaç kez yaptığım, beğendiğim için yılbaşı menüsüne de dahil ettiğim kırmızıbiber salatasının tarifini vericem.Kırmızıbiber faydalı olduğu için de sık sık yapıyorum bu salatayı.Biberleri kendim közledim hazır közlenmiş de alabilirsiniz tercih size kalmış.

MALZEMELER:

5 adet kırmızı biber
1/2 kutu mısır
bir kaç adet kornişon turşu
bol maydanoz
zeytinyağ
nar ekşisi ya da limon suyu
tuz

YAPILIŞI:

Biberleri közleyip soyun,doğrayın.Konserve mısırı katın,turşuları doğrayın.Bol maydanoz kıyın.
Ben nar ekşisi kullandım isterseniz limon suyu ile de yapabilirsiniz.Yağ ,nar ekşisi ve tuzunu katıp bir güzel harmanlayıp servis tabağına alın.Afiyetolsun.

Bu da daha önceden yaptığım salatamdan bir fotoğraf.


Hepinize harika bir hafta dilerim,kucak dolusu sevgiler....

Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler