MANTAR GÜVEÇ

Herkese hayırlı cumalar ve mutlu bir haftasonu dilerim.

Bu gün güveçte mantar tarifim ile geldim,ben mantarla yapılan herşeyi çok seviyorum ,sizde benim gibi iseniz ve bunu denemediyseniz deneyebilirsiniz.Dolapta hazır bir kavanoz konserve mantarım vardı bu güveci onlarla yaptım taze mantar ile de yapılabilir.Taze mantarları temizleyip limonlu suya doğrayın ki kararmasınlar daha sonra pişerken bu sudan alıp pişirebilirsiniz.

MALZEMELER:

1 kavanoz mantar
4 -5 yemek kaşığı sıvıyağ
1 adet kurusoğan
2 diş sarımsak
1 adet domates
2 adet sivribiber
1 adet kırmızıbiber
2 kibrit kutusu kadar taze kaşar
tuz
karabiber
kırmızıpulbiber

YAPILIŞI:

Soğanı ister yemeklik ister piyazlık doğrayıp sıvıyağda biraz kavurun.İçine sarımsakları doğrayın.Domatesi kabuklarını soyup küp küp doğrayıp karışıma katın.Biberlerin çekirdekli kısmını çıkarıp ince ince kıyıp ilave edin.Bunlara pişerken doğradığınız mantarları ilave edip yarım çay bardağı su katıp baharatları ve tuzu ekleyin.Mantarlar yumuşayınca altını kapatıp karışımı güvece alın rendelenmiş taze kaşar serpip 200 derecedeki fırında üzeri kızarana kadar pişirin.Afiyetolsun.
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler