Soya Soslu Pirinc salatasi

Merhaba herkese kocaman gulucukler sevgiler. Bilgisayarim daki sorunlar bir turlu cozulmedi.
Birde bloglarin kapalma ihtimali olunca bloguma giremedim. Girsemde bir tarif eklemek icimden gelmedi. Eminim benim gibi bir cok arkadasimiz ayni durum dadir.
Gelmesek de yazmasakda bu bloglar bizim bloglarimiz, bizim emek verdigimiz, dostluklarimizi kurdugumuz, sevgilerimizi paylastigimiz mekanlar olarak goruyorum ben. Turkuye den girilemiyormus benim bloguma. Olsun! yurt disindaki arkadaslarim var, herkesi birden mahrum etmiyeyim demi .
Herseye ragman biz yolumuza devam edelim, ayagimiza takilan her tas bizi daha bir guclendirsin. Yani sevgili arkadaslarim, dostlarim seker yurekli paylasimcilarim lafin kisasi ben sizleri ve blogumu cok ozlemisim )))
Elimde biriken tarifler ve resimlerle geldim :))) Bilgisayarim musade etttigi mudetce burada olucam )))
Simdi izninizle tarifimi yazayim. Son gunlerde SIK SIk yaptigim bir salata.
Tarifini bilmeyen yok ama bende blogumda yayinlamak istedim.


MALZEMELER
2 su bardagi pirinc
1 cay bardagi ceviz
3 adet taze sogan
6 adet mantar
2 adet kucuk kirmizi biber
1 Turk kahve fincani zeytinyag
1 limon suyu
3 corba kasigi soya sosu

YAPILISI
Princler bol suda iyice harslanir ve suzulur. Mantarlar, taze sogan, biber ve maydonoz minik minik dogranir.Buyuk bir kaba pirinc ve tum sebzeler konup iyice karistirilir. Soya sosu, zeytin yagi ve limon suyu iyice karistiirlir ve salata nin uzerine gezdirilir. Cevizini de ilave etikten sonra salata iyice karistiirlir ve servise sunulur. Soya sosu tuzlu oldugu iicn tuz eklemedim siz arzu ederseniz tuz veya biraz daha soya sosu ekleye bilirsiniz. Sevgiler sekerler
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler