ÇATAL ÇORBA

Herkeze iyi haftalar diliyorum.
Daha önce sizinle paylaşmıştım aslında rejimde olduğumu.Nasıl gidiyor diye sorarsanız, İnan'ın her tarafım ağrıyor ve yorgunum ayrıcada kendimi çok iyi hissediyorum.Fazlalıklardan kurtulacağım için :)
İlk  gün spor salonunda herşey gayet iyi gitti, hatta hocam dan uyarı aldım :)Eski öğrencisi olduğumdan bana  acımayacakmış hıh :)

Bugünde varrrr , Çarşamba da var, Cuma da  var.Var oğlan var...

Birde Teyzem'in baskısıyla  Pazar günleri 16:00 ile 18:00  saatleri arası Latin Jimlastiğine başladım.Ama çok süper bi şey.Öyle böyle değil yani.
Spordan 1 saat önce bir kaç bir şey atıştırdığım için spordan sonra yemek yiyemiyorum Maalesef.Bu nedenle Anneciğimin pişirdiği güzel yemeklerinden mahrum kalıyorum.

Dengeli beslenmeme çok dikkat ediyorum.Yoksa başka türlü olmuyor.

Bugün size daha önce yaptığımız fakat bir türlü yayınlayamadığım bir çorbamız var.Buyrun Efendim...



MALZEMELER;
  • 1 Çay bardağı yeşil mercimek
  • 1 Çay bardağı  Erişte
  • Bir tutam Tuz
  • Yeteri kadar su


ÜZERİ İÇİN;
  • 1 adet kuru soğan (Domates de kullanabilirsiniz)
  • 1 tutam nane
  • Bir miktar Sıvıyağ


YAPILIŞI;

Temizlenmiş,yıkanmış mercimekleri pişmesi için yeteri kadar içi su dolu tencereye atıp içerisine tuzunu atıyoruz.Pişmeye yakın, hamurları ayıyoruz.Bu malzemeler piştikten sonra ayrı bir tavada, küp küp doğranan soğanları sıvı yağ ile kavurup, üzerine naneyi ekliyoruz.Sosumuzda olunca Çorbanın içine ilave ediyoruz.Sosu yaparken  soğandan sonra domatesde eklebilirsiniz.Çok nefis oluyor.


Afiyetler olsun Efendim....
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler