Kahvalti Masam

Gectigimiz gunlerde sevgili arkadasim Munewer'in ablasi ve gegeni geldi.Bende Turkuye'den gelen bu guzel insanalri kahvaltiya davet ettim. Sagolsunlar beni kirmadilar ve cok guzel bir sabah gecirdim onlarla.Elimden geldiig kadar nacizane birseyler hazirladim. simdide sizlerle paylasayim istedim. Ayri ayri resim cekmeye vaktim olmadi .O yuzden masayi yayinlamak istedim.Olan lari siraliycam ama tek tek resim yok malesef.
Ben burdan tekrar tesekkur ederim beni onurlandirdiklari icin.

MASADA NELER VARDI
Pirasali borek
Peynirli pogaca
Kabak mucveri
Kirmiiz biber (koz) salatasi
Kuru domates puresi ( ezme tadinda)
Peynir ezmesi
Baharatli tereyagi
Balli kaymak
Harslanmis yumurta
Peynir tabagi
Cesitli receller
Ev yapimi ekmekler
Salatalik, Domates sogus
Veee tabiki CAY
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler