Bir tek annem olsun bana bişey olmaz...



Tüm annelerin ve anne adaylarının anneler günü kutlu olsun...




İYağmur

Ne zaman eskiyor sevgiler?..
Ödenen bedellerin acısı geçince mi?..
Yağmur yağıyor..Mutfak camındayım..
Nasıl üşüdüğümü bilemezsin..
Menekşelerim çiçek vermiyor artık anne..,
Söylediğin gibi hep dibinden su verdim ama..
Şimdi telefon açsam sana..
Sesini duymakta yetmiyor ki..
Hep aynı cümleler..
Babamlar nasıl?..İlâcını aldın mı?..
Nedenini bilmediğim bir ağlamak var içimde..
Biryerlere sığdıramıyorum yüreğimi..
Bazen dalıp giderdin mutfakta yemek yaparken..
Tahta kaşıkla pencerenin başında öylece ne düşünürdün acaba?..
Özlemek çok fena anne..Anlamak seni daha da fena..
Omuzlarım ağrıyarak uyanıyorum sabahları..
Benim kızımın omulzrımı ovmasına daha çok var..
Gittikçe sana mı benziyorum ben?..
Ya da annenin kaderi kıza dedikleri doğru mu?..
"Baban, herşeyi eskitir kızım"..demiştin bir kez..
Anlamamışım meğer..Eskiyormuş anneciğim..
Omzunu ovacak kalmıyormuş meğer..Aynı evin içinde..
Şimdi duysan bunları ne üzülürsün..
"Mutsuz mu kızım"diye..
Çoktan kendinden vazgeçimş bir sesle..
Mutsuz değilimde anne..
Yağmura ve penceremdeki kedere çare bulamıyorum..
Evimi topluyor..Toz alıyor..Patlıcan kızartıyor..Televizyon seyrediyor..Akşam çalan kapıyı açıyorum..
Açtığımı göre olmuyor..
Pişirdiğim yeniyorda.."Güzel olmuş" denmiyor..
Çay demleniyor..Demleniyor..Demleniyor..
Kederim, mutfağımın heryerine yerleşiyor..
Ah nasıl eskiyor herşey anne..Nasıl eskiyor..
Eskilerimide atmaya kıyamıyorum..
Seni çok özlüyorum..
Bana yasakladığın bahçeler, sana da mı uzaktı hep?..
Gidemeyişine ağladın mı sende?..
Ne zaman eskiyor sevgiler?..
Ödenen bedellerin acısı geçince mi?..
İşte böyle..
Kalbimde bir acı..
Şarkılar seni söyler

iclal aydın

Önizleme
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler