Bahçeden Domatesler, Biberler Birde Salatalıklar...

Günaydın sevgili dostlarımm..:)))
Güzel bir cumartesi gününde ofiste olmak beni sıkıntılara soksa da sizlerle olmak herşeyi unutturabilmekte.. Bugünün yarını da var değil mi ama..:))
Hem yalnız değilim bunu da biliyorum..:)) Ofis masasında oturan bir çok arkadaşım, dostum, kardeşim var benimle.:)) Birbirimize yorumlarımızla destek oluyoruz:))
Gelin sizi gezdireyim biraz ne dersiniz.. Hayat nasıl var oluyor nasıl döngüsünü sürdürüyor bakalım?? hım??
Dün akşam annemle fotoğrafları seçerken bunların üstüne neden yazmı yazmıyorsun ? diye bir soru yöneltti.. Evet doğa fotoğraflarıma yazı yazmıyorum çünkü doğallığı ile kalsın istiyorum.. Bugün sizlerle bahçede en geç olan ama tadına en  çok doyulan domateslerimi paylaşacağım.. Domatesler yavaş yavaş olgnlaşıyorlar.. İrili ufaklı olması çok iyi oldu yine elbette.. Çünkü bakınız bu miniklerden turşu yapacağız..

Minid domatesleri ailece çok seviyor bizimkiler ben hiç turşu yemiyorum fasülye kavurmasında ama sevmiyorum diye de yapmayacak değilim:)) Bakınız ne kadar şekerler..
Böyle minik domateslerin bir kısmını da yemeklerde daha doğrusu süslemelerde kullanacağım.. Cherry domates olarak:)) Tabii onları toplarken bahçede bir kısmını hüpleteceğim.. Ramazandan sonra tabii..:)) Çünkü domates dalının o kokusu daha üstlerindeyken tatmak harika bir duygu..
ve büyük domatesler.. Onlar salata olacaklar miss gibi dal kokuları ile şenlendirecekler sofraları....

ve yemeklik olacaklar, melemenlik olacaklar.. Soğuukk ve bahçeden mahrum bir kış için..
Domateslerimle ilgili çok hayal kuruyoruz.. ama önce kızarmaları lazım, öyle değil mi.. Yavaş yavaş bunu da başarıyorlar.. Doğa onlara yardım ediyor.. Kızarıyorlar..Aşağıdaki kızarmış domatesin fotoğrafını sabah çekmiştim.. Bakın üzerinde hala çiğ taneleri var...
Bir de salatanın başka olmazsa olmazları var... Çoban salatada yapsak, yeşillik salata da muhakkak kullanıyoruz seviyoruz.. Salatalıkları..Hiç olgun salatlık fotoğrafı çekemedim annem sağolsun olanı topluyor gündüzden:)) Ben de yeni büyüyen bir tane yakaladım. İşte burada...
Bir de biberler var.. Salkım saçak döküldüler.. Annem konu komşuya dağıtıyor artık.. 5-6 kök dükmiştik mübarekler salkım salkım oldular..
Salata oluyorlar, kızartma oluyorlar, turşu olacaklar, tarhanaya katılacaklar onlarla daha çookk işimiz var.. Allah bereketlerini artırsın.. Yokluklarını göstermesin inşallahh..
Bu günlükte bahçe maceralarım bu kadar sevgili dostlarım.. İnşallah bir nebze de olsa uzaklaştırdıysam birşeylerden, hayatın devamlılığını kanıtladıysam bir kez daha ne mutlu bana..

Mutlu haftasonları dilerim..
Sepet sepet sevgiler hepinize...
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler