Çilekli Damla Çikolatalı Muffin


Merhabalar :)
Pazartesi günü annem bana gelecekti ve ben ona profiterol yapmayı öğretecektim :) Öğlene doğru baktım ki komşusunu da katmış yanına beraber geliyorlar :) Hoşgeldiler sefa geldiler:) Onlardan az önce de canım Papatyam' dan aşağıdaki harika hediyeler gelmişti :) Bende annem ve komşusuna bu şahane pakettn çıkan çilekli kek kağıtları ile çilekli bir muffin yapayım dedimm :)
Ayrıca bilmeyenler vardır anneciği umreye gidip geldi Allah kabul etsin benim için taa oralardan çok cici bir şal getirmiş.. Ayrıca umreden annem ve benim için çok güzel tesbihler, hurma ve kalmadığı için fotograflayamadığım zemzem suyu da göndermişti canım papatyam hepsi için ayrı ayrı teşekkür ediyorum :)
İşte hediyelerim ve muffinlerimm :)

Malzemeler:
3 adet yumurta
1 su bardağı tozşeker
1 su bardağı süt
Yarım su bardağı fındıkyağı
1 pk. kabartma tozu
1 pk. vanilin
1 çay bardğı damla çikolata
1 su bardağı dolusu minik doğranmış çilek
2,5-3 su bardağı un

Yapılışı:
Yumurtalar ve şeker iyice çırpılıp sırası ile süt, fındık yağı, kabartma tozu, vanilin ve un eklenerek biraz koyu kıvamlı bir kek harcı hazırlanır..
En son damla çikolatalar ve çilekler eklenip harmanlanır ve minik muffin kağıtlarına pay edilir.
Önceden ısıtılmış 170 derecelik fırında pişirilip, soğuyunca servis edilir..

Afiyet bal şeker olsun ...
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler