DEFNENİN DOĞUM GÜNÜ PASTASI

Canım kızım Defne'nin yarın doğum günü.Tam dokuz yıl oldu.Hayatımın anlamı oldu.İyi ki doğdun bitanem...


Pastayı bugünden yaptım ki iyice dinlensin.Defne istekleriyle yönlendirdi beni.Pastası muzlu ve damla
çikolatalı oldu.Birlikte süsledik.Yazıyı pek beceremedim ama uzun zamandır yazmamıştım pastaya yazı.
Yine de kızım çok beğendi.Hatta bana aynen şöyle dedi
''Anneciğim sen sevmediğim yemekleri bile çok güzel yapıyorsun.''
''E tadına bakmıyorsun ama...''
''Kokusunu alıp geliyorum.mmm annem neler yapmış bakalım,galiba harika şeyler diyorum bir de bakıyorum sevmediğim yemek..''
''İnşallah bir gün yersin'' diyorum bende...
Benim en büyük hayranım.Bu pastayı bana yaptığı binbir iltifatlar eşliğinde yaptım.Onlara  göre dünyanın en iyi aşçısıyım.Anne olmak ne güzel şey Allahım.Allah isteyen herkese bu muhteşem duyguyu tattırsın.Onlaı bize verdiği için Allaha ne kadar şükretsek az..
.

İnsanın çocuğunun sevgisi başka hiç bir şeye benzemiyor.Defnem de , Mertim de benim herşeyim.Allah hiç kimseyi evladından ayırmasın...AMİN...

Pastayla beraber çocukların sevdiği bir kaç şey daha yaptım.Onları da ilerleyen günlerde yayınlayacağım..
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler