KAHVALTI ŞENLİĞİ YE#1 ETKİNLİĞİ

Kahvaltı şenliği tüm hızıyla devam ediyor.Ben ancak katılabildim bakalım beğenecek misiniz.Ev sahibemiz mutfaktayım.Kendisine beni davet ettiği için çok teşekkür ediyorum,kolaylıklar diliyorum.

Tavada ton balıklı pizza.Daha önce tarifini vermiştim,sadace üzerine koyduğum malzeme farklı.Bol ton balıklı,soğanlı.mmm tadı hala damağımda.Tarife buradan bakabilirsiniz.
Menemen.Kahvaltılıların en lezzetlilerinden biri.Tarife gerek yok zaten bilmeyen de yoktur.

Sucuklu,patatesli yumurta.Aslında sadece patates ve yumurta ile yapılır ama ben sucuğu çok sevdiğim için ekledim ve bence nefis oldu.

Ve çemen.Benim kahvaltı da olmazsa olmazlarımdan.Hazır almaktansa kendim yapmayı tercih ediyorum.Damak zevkime uygun olarak.Resim önceki bloğumdan.İşte tarif:
MALZEMELER:
2 adet ezilmiş sarımsak,1 çorba kaşığı biber salçası,1 çorba kaşığı domates salçası,1 çay kaşığı karabiber,1 çorba kaşığı kimyon,3-4 damla limon suyu,4 yemek kaşığı süzme zeytinyağı,3-4 adet iri çekilmiş ceviz içi ve 1 tatlı kaşığı çemen tozu.
HAZIRLANIŞI:
Ceviz,limon suyu ve zeytin yağı hariç bütün malzemeyi karıştırıp rondodan geçiriyoruz.Limon suyunu,cevizi ve süzme zeytinyağımızı da ekleyip tekrar karıştırıyoruz.
AFİYET OLSUN...
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Yemek Tarifleri | Yemek Tarifi
Copyright © 2013. Bomba Yemek Tarifleri - Tüm Hakları Saklıdır.
Özel tasarım ürünler